tisdag 3 februari 2009

Det gick jättebra med Birk på kontoret igår.
Max (Niklas mellanpudel) höll sig i skinnet och dagen tuffade på utan problem.
Vi gick hem från jobbet och de börjar så smått lära sig att gå i flock med mig. Milton är ju väldigt duktig på att gå i koppel och trots sin storlek så märks han knappt. Birk behöver öva lite mer så att han hittar rätt tempo också...

Klippmaskinen kom inte igår som jag hade hoppats. Jag har ju beställt en Moser Max från www.zooplus.com och fick den till kanonpris! Det är inte en värstingmaskin, men jag tror jag klarar mig med den till att börja med. Snäppet bättre än min Moser Rex i allafall... ;-)
Med maskinen + ett 4-skär betalade jag 1320 kr!!! Frakten var gratis när man handlade över 69 Euro. I butiken i Sisjön betalar man 1995 för bara maskinen. Så nog var det ett bra pris tycker jag. OM den nu kommer alltså :-O !!

Inga kommentarer: